Saturday, September 15, 2012

Biye Le !

毕业了!(biye le)
*sudah grad!!!

itulah yang diucapkan oleh senior aku pada 30 Jun lepas...ingat lagi, masa mula2 dulu 5 tahun itu satu penungguan yang menyeksakan, tetapi inilah kuasa masa, berlalu tanpa ada siapa pun mampu memberhentikan ia. 5 tahun sudah pun berlalu, kini ijazah Degree in Teaching Mandarin as Second Language sudah pun berada di dalam genggaman mereka. Wahh, sgt bergaya sekali, hari itu menjadi sejarah kerana mereka merupakan perintis batch pertama dalam Kursus Teaching Mandarin as Second Language. Alhamdulillah, mereka lulus dan kini mereka sudah siap sedia berkhidmat untuk rakyat Malaysia. Tahniah!




 
hahahah ini gmbar batch 08 dan batch 09 (aku) semasa trip buat kali pertama ke ChengDe.
4 tahun yang lalu....
aku dan Harith, semasa di atas bumbung main salji di Fakulti Bahasa Mandarin.



****gmbar diatas dicopy dari sahabat..aku x ade time diorg grad sbb time tuh aku balik awal sbb abg aku kawin :)

No comments: