Monday, May 7, 2012

Sakura orayaaa!

Bile aku tgk smula, rupenye2 post aku yg last skali ialah 5 minggu yg lepas..perghhh lame lerr jugak bertangguh nk mengarang nih..ish ish ish alhamdulillah aku perasan yg aku nih dh lama x mengarang..ade jer bnda nk dicerita tp mungkin dek kekangan masa dan tugas...atau ia hanyalah alasan semata-mata..heheh

post kali nih aku nk cerita luahan hati aku..akhirnya dpt gak aku amik gmbar bunga sakura nih..heheh aku pun x tau, dari kecik lagi aku dgr bunga sakura, bunga sakura, dtg Beijing diorg panggil nih 'yinghua' (樱花). Setelah 3 tahun memburu akhirnya kene jugak waktu weekend yg free utk tangkap gmbar bunga nih, tp itu pun skettt lagi dah nak layu..insyAllah ade 1 kali lagi peluang,itu pun kalau diberi peluang hidup lagi, wallahualam.


nih lah bunganye, gambar nih diambil di Taman Yuyantai, kat sini mmg byk gler bunga sakura, dan org yg dtg kunjung pun ramai giler.




gambar ini xde kene mengena dgn bunga, tp pasangan warga emas ini menarik perhatian aku utk tekan shutter, klik!

No comments: