Sunday, January 29, 2012

Tgn sudah gatei

Baitul Dzilal, Manchester,UK.
29 Januari 2012,Sabtu.

Salam,
Alhamdulillah hari nih dah masuk hari ke 18 travel.
Kini berada di Manchester ,home of football fans. Manchester, bandar metropolitan yang mempunyai pelbagai kaum dari seluruh dunia. Dah lama travel,tipulah pulak kalau aku ckp tak letih, tp ape2 pun setiap tempat yg aku lawat mempunyai cerita yg tersendiri. Sahabat-sahabat seagama tidak jemu memberikan layanan yg baik,menjalin ukhwah yg baru dibina, bersungguh2 masak sedap2 bagi kami makan.Stakat nih mmg layaann laa kalau makan,heheh. Kagum aku tgk diorg ni. Insyallah kami doakan yg terbaik kpd semua.Perjalanan ini masih jauh,terbentang luas di depan menanti untuk diredah.Doakan perjalanan kami dipermudahkan, diselamatkan Allah S.W.T . Sebenarnye tgn aku nih dah gatal nk tulis blog, tp aku x bwk laptop jd aku terpaksalah gune ipod ajer, so xde gmbarlah nk ditayangkan ;(

Tgn dah gatei

Credit to ;
Ikhwah Belfast, Dublin, Galway,Liverpool
Jzkk
18 hari lagi....

No comments: