Sunday, September 11, 2011

sape kata raye dah hbis?????

Setelah merancang berhari-hari, setelah persiapan disusun rapi , maka dgn berbesar hatinya tuan rumah telah mengadakan hari raya di Beijing!! terbaik di situ! Walaupun beraya jauh beribu batunya dari Malaysia, tapi kemeriahan tuh tetap terasa...pagi2 lagi aku dgr dapur dah bising dgn org yg pot pet duk masak hidangan..seperti yang dijanjikan pukul 12 tghari semua org kumpul kat bilik Rozaid n Zahin...temanyer sape yg x pakai baju melayu x bleh raye..hahahha so bergegas lerr aku cari org pinjam baju..heheh seperti biasa, aku nak jadi cameraman utk merakamkan saat-saat manis nih..hehehe




hidangan dari tuan rumah..soto,ketupat kuah satay,nasi lemak ,nugget..smuanya sudah mampu membuat smua yg dtg berair mulut..perghh bgn tido dpt makan superb!



tetamu yang dtg, berhimpit laa dlm bilik..hehhehe..sambil makan, kite sembang, dgr lagu-lagu raya..perghhh layannn layannn


aku dah start berpeluh...makan sambal soto yg peerk pedas gler tp sedap glerr

antara yg kene duduk kat luar..hehehh

yeahhh posing dulu~




bermaaf-maafan sebelum pulang..nasib baik xde mercun jer, kalau x sah2 dah letup kat depan nih.

hehehe gitulahh yer raye kat sini. ok laa sgt meriah dgn mmber2 smua beraya. Lebih2 lagi untuk Harith yg mungkin last beraya cmni sbb die dah nak grad next year..adeyh..terima kasih aku ucapkan kpd mereka yang terlibat buat open room nih..serius best!!

***Sape kata raye dah hbis?????

1 comment:

ashraf razi said...

bestnye raya kat china. jeles2..
hehe.. kat korea sabtu ni plak.. hari raya AMIRkorea plak..