Thursday, September 16, 2010

aku 2nd year dah!

Yeahhhh skg aku dah masuk 2nd year dah!!! yuhuuuuu!! fiwwwiittt...ape2 pun kali ni jadual kelas sgt mantap..terumtama hari isnin yg pack gler..x lupe juga hari selasa..hari rabu? skit je..hari khamis? 2 jam jer..hari jumaat??? cuti beb!! Alhamdulillah..kali ini ada penambahan dgn kelas bahasa jepun.wah sgt style!!..mcm sem2 yg lps, stndard hari pertama kelas, msti mau smgt punyer..tadi pegi kelas kul 7.30pg dgn azam baru..hahhaah bgus2 dgn smngat biskut raya yg masih melekat di hati, aku melangkah ke kelas...hari ni kelas 2 jam je, iaitu kelas "reading" 阅读..kls td xde ape2 pun ,cume berkenalan dgn cikgu..rupe2 nye cikgu aku nih reporter TV ..wah mmg best aa mse sesi berkenalan tadi..cumenye lidah nih cam dah kelu sket nk ckp cine..hehhe biase aa lame sgt x ckp cine..ok laa kt bwh ni ade gmbar utk anda smua tgk..sila2..



kat depan fakulti aku

cikgu aku , name die 欲穷 (yu qiong)

me with harith

foreigner lain..biase laa time rehat, 'berasap' kejap kt ats bumbung

nih smua classmate aku

muke2 time berkenalan dgn cikgu kt dpn...huhuh


dan kt atas ni mknan tghari aku..nasi daging cendawan..perghh lame x pekena..sedap2...

ape2 pun, all the best in this sem to all my comrades! :D

ok2 guys, stay tuned..byk lagi nnt nk cerita kt sini!

No comments: