Monday, November 16, 2009

newspaper kite masuk

bykkan laptop aku??hahhahah
time nih cikgu tgh explain cmne nk lukis ketam (gmbar dari The Star)

hari nih ....aku baru je balik dari Huang Shan (Yellow Mountain)...tup tup tup letih giler aaa sbb aktiviti cam pack..plus, time tuh hujan+snow..membuatkan aku demam dan terus terlentok..tp seperti biase aku akan check smua inbox email n bnda2 penting...tup tup tup aku di tag dlm facebook..sbb ape?? sbb aku kene interview hari tuh dgn surat khabar The Star dari Malaysia iaitu Mr. Chow..zasss terus memori ku berputar mengingat kembali saat tuh...nih antara gmbar yg sempat di snap!


time nih aku sbnrnye x ready ape2 pun..yg tau Soo ckp die nk dtg kul 12..ntah cmne die tetibe dtg kul 10, mak aihh mau gelabahnye aku..time tuh da aa weekend, so cm biase laa mesti laa tido pun nk xtra2, tmbahan pula ptg tuh ade match bola lwn dgn Vietnam...dgn gelabah beruk nye aku terus gi mandi n siap2 gitu2 jer..adeyhh rambut x dpt nk setup smart2, terpaksa aaa belah tepi cam budak darjah 1 :-P ....tp ape2 pun, sume soklan yg yg ditanya dpt ku jawab dgn tepat sekali..hahah dan yg penting terkeluar jugak vocab2 bahase china ku..ouhh tidakk!!!malunyer

Mr Chow tgh record video, time nih die suh aku nyanyi...ni sume angkara mulutku yg ringan jer ckp "i also interested in chinese song" perghhh terus kene aku!!! itu yg die start suh aku nyanyi..tp xdehal sbb laptop pun dpn mata, lagu pun sudah tersedia...ape lagi, nyanyi jer laa..hahah




keratan akhbar The Star,13 November 2009


oklah, aku bukannye nk kejar fames pun..cume excited laa..xpnah terpikir bleh masuk paper..Alhamdulillah dpt gak last2..hari nih hari Isnin, spatutnye aku gi kelas lukisan nih,tp disebabkan aku sumpah x larat gler nk bgn, aku x dpt pegi kelas, sedihnya..terpaksa mintak Shikin amikkan sample lukisan dari cikgu..hari nih lukis pisang kaki..dgr Shikin ckp, lukis pisang kaki cam sng..hmm harap2 laa,aku nih da lame x pegang berus..asyik busy jer 3 minggu nih..




4 comments:

Unknown said...

x sangke sehh ko
hahahha
ak bce blog safa bru ak usha blog ko ni
da lame ak x bkak
huhuh
sorii
pape broo
gua respek same lu beb
hahah
tabik spring
hahah
pape pn enjoy jela ngan kptsn yg kite da bwat
redha n try the best
calo bete~
hahaha

Fayyadh Azmi said...

zarul : hahahah aku pun cam terkejut beruk gak cmne laa aku bleh masuk paper..hahahah maunyer jeles si safa tuh..hahahh cam lawak plak

fannie said...

hakhak. bersungguh2 gile nyanyi lagu cine tu. interested in chinese song, cube try 'super girl' 'at least i love you' 'u' n 'blue tomorrow' by superjuniorM la. baru geng! bru boleh chonchengchongcheng.

Mat Rusdi said...

smart r fadh...proud of u bro...haha...sedap sgt tue nyanyi last skali 2...btw...tarikh masuk paper 2 the same as tarikh kejadian aku...hehe