Tuesday, November 17, 2009

FeVer = demam = fashao

Arghhhh ketensionan aku hari nih..dah masuk hari ke-3 aku demam..cam cipan tul pehal laa x kebah2 lagi nih??? uhuhuh buhsan gler duk dlm bilik.aku nih jarang je sakit,Alhamdulillah tp biase laa kalo winter nih laa effectnye, sng jer nk demam,selesema,batuk.biasenyer kalo demam pun, 1 hari dah ok,tp kali nih dah masuk hari ke-3...haaa mane aci!!! da 2 hari skip kelas..hari nih pun dtg kejap sbb exam..atoiiii..aku bukan budak yg suke duk dlm bilik, tup tup skg ibarat terkurung cam hamster Harith dlm sangkar..bgn,tido,bgn sakit kepale,tido..mkn ubat terus tido..hmm waaa nk gi kelas!!! nk kacau cikgu! nk kacau kwn2!! boringgg laaa duk dlm bilik..haa aku perasan, sejak aku demam nih hidung asyik darah je..pelik..bdn cam sengal2...hmm kemungkinan ini effect lama x exercise kot..ntah,aku bukannye doktor, abg aku yg doktor, aku BUKAN!..hahhaha xpe2, aku redha jer..x kan nk mnyumpah2 pjgn plak kot, nih semua keje Tuhan, aku nih ape jer yg tau..

hamster Harith..kui kui kui

No comments: