Saturday, March 6, 2010

bkn ini pintaku



sedih dowh..bile duk blajar jauh2 nih..part nih aa slalu teringat kat umh...part ape?? haa time bile sakit, mule aaa teringat umh...hohoho kalo kat umh, pntang je aku sakit skit, sepantas kilat mak bapak aku bwk aku gi klinik..wad kecemasan tuh!! walopun aku hnye demam biase..wahh tgk tuh, style x parent aku?? utk pengetahuan umum..hehhehe act, aku baru jer recover dari demam...susah utk predict puncanya..mungkin dari serangan kuman dari luka kaki aku, atau pun cuaca sejuk..tp yg pasti aku demam.terima kasih kpd ayahanda ku yg tercinta kerana awal2 lagi dah ready 'cool fever'.adeyhhh x sangka2 plak aku cuti hari Jumaat yg spatutnye aku gi kelas..disebabkan ini, aku telah menimbulkan kemarahan dari pihak2 berikut..cth dialog ;


"aiiiiii melebih nih bai!!! kau start ponteng dlu utk sem nih" smbil ketuk pintu bilik aku, x puas hati baru balik kelas - Boss (bkn name sbnar)


"kau kuang ajr ehh fyd, hang ponteng kelas hari nih" - Warden (bkn name sbnar)


"huishhh mane bleh nih, pehal kau 'open' dlu utk sem nih " - Star (bkn nme sbnar)


..hahhahhhah maafkan aku kalian..aku x berniat utk memecah rekod ataupun menjadi pencetus utk sem ini ..hahha..tp apakan daya..hahhahahah lawak seyh...adeyh2...oklah ckup laa, aku nk study nk cover yg aku x dtg..stay tuned!

No comments: