Thursday, December 24, 2009

Call of Duty : Family D Day

Me with Johan

i named my entry Call of Duty : Family D Day..why??


Fareez n Johan tido time aku gi check in...sian budak2 nih, hantar aku gi epot..mlm tuh da aa tido lmbat..flight aku kul 8.55pg tp kul 6.30pg kitorg da gerak gi epot..

Me n Fareez
nih laa Beijing Airport Terminal 2
after take off
ntah kat mane ntah..tp nih 30 minit lps take off..huhuh bukit2 keras jer kat bawah tuh
hmmm buhsan sbrnye atas flight nih..yer aa ape je yg ade selain dpt layan movie..sblah aku dah aa mak cik cina..asyik tido aje die..aku?? hmm tido n bile terjage asyik dgr lagu jer memanjang smbil lyn jiwang tgk awan2 yg cun ibarat si dia yg terbang bla bla bla bla...gmbar nih time charge mp3..huhu
eh, alang2 charge mp3 tuh ape lagi, lyn aa CS satu lap..perghh lyn seyhh..tp x best laa asyik lwn BOT jer..huhuhuh
nih cnfirm tgh buhsan...amik gmbar pose gedik Star
nih time buhsan maksima..xde keje amik gmbar dlm tandas..pose cam sape?? still cam Star
awan...
nih awan bile dah masuk Malaysia..tgk tuh awan berkepul2 cantik jer..rase nk mkn jer
at last..Alhamdulillah aku smpai jua ke tanah air pada pukul 3.40 ptg
tunggu tunggu tunggu luggage..mane nih??

ok2, last lepas dah dpt beg, lalu imigresen kastam ape bagai tuh, jumpe laa family ku yg tercinta..wah!! 1st time smbut kat KLIA..yer aa kalau sblm nih sape je nk jemput aku sbb aku terus amik flight ke KB..hehehhe sbb tuh aa aku beriya2 sgt tulis entry kali nih...heehehh


Call of Duty?? hmm mmg sesuai laa aku buat tajuk nih utk entry kali nih..nape ekh? hmm ok laa mlas aaa nk pusing2 lagi.,terus straight to the point..time aku tulis entry nih, aku skg kat Malaysia..heheheh nape ek?? nih laa yg dipanggil Call of Duty : Family D Day..sbb abg aku yg no.3 kwin..so, disebabkan aku nih dikatakan Tuan Muda dlm keluarga aku nih, so nak x nak aku kene laa balik...hohohoh berat hati sbnrnye nk pulang..yer laa org lain duk gi kelas, aku nih plak ponteng balik Malaysia..nak2 plak 4 Jan nnt dah final exam..tp nih laa org kata..PENGORBANAN..ape saje demi family tecinta...nk2 plak bile teringat plak kat mak bapak nih..hati nih terus kata, YA,BALIK!..huuhuh ok..ape2 pun aku skg nih busy dgn preparation abg aku nih..busy smpai x smpat nk wish kat Ketek HAPPY BIRTHDAY..arghh!! sori bro..nnt mybe ade hadiah kot..tgk aa kalo smpat beli ke ape ke..hahahah

will return back to Beijing on 30 December..insyAllah 30 Dec pagi tuh dah ade kat bilik..hahhaha :)

2 comments:

kim_possible said...

lor...kalo aku tau ko blik sni..kn aku melawat dri mu oh syg...haha

Fayyadh Azmi said...

ahhahah aku balik snyap2 jer..lgpun bukan cuti..hahah len kali2..(weyh ape syg2 nih, geli seyh)