Wednesday, May 13, 2009

bukan sekadar kelas

utk pengetahuan pembaca2 sekalian..lps kitorg balik dari Datong, kelas kitorg smua berpindah ke bangunan baru..ini bangunan lama yg dulunye bangunan pejabat..tp lepas renovate diubah menjadi bangunan pengajian mandarin,terletaknye x jauh pun dari asrama tp bgnnan lame lagi dekat.hmm you yi si..ok, ape yg nk bgtau kat sini...hari Rabu lps balik dari Datong, kitorg gotong royong lawakan kelas...citenye begini, time kitorg baru pindah pd hari pertama, pelajaran+fikiran ku amatlah terganggu sbb keadaan cat yg baunye menggila dan kelas yg kosong tanpa sebarang hiasan..amatlah dialu alukan bile kelas nih dah dihias lawa aaa kan..hmmm kerana kelas ku bukan sekadar kelas..cam biase laa bile org lain hias kelas, aku skdar melihat+memberi smangat+snap aaa ...hohohoh


ni laa bgnan baru kitorg...


cken n esah hias blackboard

Ilham n Zu lps tampal peta mkn kuaci laa plak..patutlaa.....

Nadia saje jer bakar line Shida..Shida duduk smbil memerhati ibarat Queen Control

Sudin dgn Mas berlakon tmpal gambar kat dinding

kelas lps dihias...hmm

lepas kelas dihias lawa2..hmm aku setiap hari ke kelas dgn bersemangat waja..betul! keadaan kelas mempengaruhi aku..

ni laa budak yg duk sebelah aku dlm kelas..name die Esah..suke bwk asam dlm kelas,dpt gak aku tumpang skaki..hihihihihih


No comments: