Thursday, March 12, 2009

永远爱...cinta selamanya


gmbar mase zaman Romeo bersekolah huhuh


jika dipilih yg mana satu..dah tentu aku pilih kamu..mengapa kamu?dan bukan si dia? sbb si dia bisa curang bila2 masa saje dan telah mencurangi ku..jadi aku hanya percaya kpd kamu kerana kamu lah yg satu di hati ku yg sntiasa menemani ku di saat ku kesepian kerana aku percaya kau lah teman cinta sejati ku...wahai KAMERA EOS1000D ku..hehehhehehhe

hehehhe utk pengetahuan korg laa kan..ehem2 sbnrye aku da angkut kamera baru disebabkan kamera yg sblm nih jatuh kat Xi`an.ahh cite lame sedyhh huhuhu..ni bukan nk show off cume yer laa kan perkara baik buat ape laa nk sorok2..alaa mcm kawin laa, xkan laa nk sorok2 kot...hahahah sme laa mcm bnda nih..


cerita ini berlaku pada 26 Feb 09 iaitu 1 hari lps aku smpai Beijing...


aku pndg die..die pndg aku..kami saling berpandangan..ingin ku sentuh mu secara halal tetapi kau masih belum isteri ku yg sah..lalu aku pun membayar aaa mas kawin sbnyak RMB****..maka sahlah pertalian kami yg disaksikan Fareez Roy,Din Gebu dan Harid Klon..kami sah diijabkabul di tingkat 14 di Zhongguancuan...huhuhuhu berdebar2 aku menanti saat ini..skg bleh laa aku menyentuh mu tanpa batasan lagi..



sexy x my new wifey? heheh menggoda aku..tiba laa masenye aku testing camera ku ni kat luar..time for action



skg nih aku dlm proses memahami dan saling mengenali antara satu sama lain..sbb manual die dlm mandarin, x phm huhuh...jd sape2 yg terer gune SLR cntact laa aku..bleh sharing..stakat nih taba(clasmate zman form 3) n kak nithia (my snior) je yg ajor..hoho kata org ilmu jgn kedekut.huhuhu x sng aa nk operate mendalah nih..uhuhu ok laa korg stakat nih jer sesi takruf ..sbnrnye kamera nih mnjadi buruan Pkah n Ahmad yg nk curi kamera nih..n si Daniel lagi best, nk hncur kan ..huhuh sesungguhnya kamera ku sedikit pun x bersalah..

RESTUILAH HUBUNGAN KAMI!

No comments: